Bohinjski treking 28.09.2013, pohodniška

Danes smo spet uživali v “matranju” 🙂 Za začetek je tukaj moja opravljena pot:

http://www.geopedia.si/lite.jsp?params=T184_L17126_x410225.25749067915_y126387.64615175593_s14_b5&locale=sl

Skupaj je naneslo 20,8km, 1800 vzpona, spusta 940m in čas 4ure35minut. Treking je bil kar poslastica kar je vedno kadar ima prste vmes Žine&co. Je bilo potrebno vseskozi imeti oči na pecljih da nismo zašli v čisto neznano 🙂 Danes smo bili tisti ki smo tekaško slabši v prednosti saj smo lažje opazili kam vodijo pomanjkljivo označene in slabo razpoznavne poti..

Prve štiri KT (Bohinjski Karibi 🙂 , slap Savice, Vojaška žičnica in malo Bohinjsko jezero) so minile hitro tekaško.

slap nad stopmi

Do KT5 je bilo že porebna precejšnja opreznost saj je pot občasno izginila in eno križišče je bilo brez oznak 🙂

žagarjev graben

Po žagarjevem grabnu sem šel najprej po cesti in vmes enkrat zavil desno da bi našel planinsko pot o kateri pa ni bilo ne duha ne sluha.. Potem je ob cesti le bil en (žinetov?) možic in sem zavil desno vendar nato na križišču poti nisem zavil desno na oznako mislim da Globočina in nato me je pot pripeljala nazaj na cesto.. Na ovinku ceste na levo sem zavil s ceste navzdol da sem prišel spet v ž.graben in nato po desni strani grabna je bila lepa pot, nato v grabnu zagledam Emo in še nekaj trekerjev ki iščejo pot… Ker so mi sporočili da so na moji poti že bili in da se kasneje konča se jim pridružim v grabnu in potem najdemo novo pot proti KT 6 planina Lom.

Naj omenim še KT7 to je bila jasa sredi pragozda. Do tu sem prišel skupaj s Marjanom Zupančičem, ki je ravno tedaj prišel iz vrha Orlove glave. Seveda sem izkoristil priložnost in mu čestital za opravljeno rekordno Slovensko planinsko pot.

Do kt8,9 in 10 so bile orientacijsko zahtevnejše zaradi slabo vidne poti pa tudi utrujenost je bila pri meni že kar opazna 🙂

Še slikce:

061

Na poti proti slapu Savice

062

Eni gor drugi že nazaj dol..

063

Iztok v elementu!

064

Slap Savice

065

Dren v malem jezeru kjer vode ni bilo…

066

Slap Nad stopmi. Tu se ponuja za turiste brezplačni ogled slapa v naravnem okolju 🙂 Z Emo sva našla pravo pot do njega.

067

To pa je zadnja KT in sicer razgled na jezero, ki je bil v megli!

bohinjski kornati

Tole pa je bila prva KT “Bohinjski Kornati” 🙂

jaz pred ciljem

Pa še jest tik pred ciljem-zmaga!

Thats all falks!

Lp Dule

About dule32

uživam v gibanju v naravi.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Bohinjski treking 28.09.2013, pohodniška

  1. Ema pravi:

    Dule, hvala za družbo na trekingu, podatke o trasi in slikce.
    Jaz sem naredila še kakšen km več in tudi več višincev – dober trening za naslednjič 🙂
    Lp

    • dule32 pravi:

      Ja fino je ker se na trekingu skozi celo progo veliko dogaja kajne..:) Kot kaže sem precej pridobil na času ko sem udaril azimut proti KT7 in bil na kontroli tik pred teboj.. Tam si ti naredila nekaj viška km in višincev. Škoda ker je za letos konec STL… Drugo leto obvezno spet!

Komentiraj